Shop Mobile More Submit  Join Login
RUNNING OUT OF SPACE by phishy RUNNING OUT OF SPACE by phishy
ive been thinking about this lately.
Add a Comment:
 
:iconsplasia:
splasia Featured By Owner Aug 11, 2007
This was the most entertaining yet still depressing piece I've seen on here yet and I love it. Yay...?
Reply
:icontruemarmalade:
truemarmalade Featured By Owner Nov 2, 2006
Thanks.
Reply
:iconmilantela:
Milantela Featured By Owner Aug 3, 2006  Professional Artist
totally true....But i'm not gonna wast anymore time thinking about universe....i've got my whole life for that. Just wanna live, somehow...right now..i wanna live...XP
Reply
:iconsq7:
Sq7 Featured By Owner Feb 22, 2006
Yup...
Reply
:icontalldarkmystere:
talldarkmystere Featured By Owner Dec 8, 2005
Bloddy brilliant. I love it. You've got two favorites from me in one night :D However, I must say, I like this one much more than the other, but don't say anything. I don't want to hurt the other picture's feelings. It still thinks it's my favorite.
Reply
:iconpermafrosteyes:
permafrosteyes Featured By Owner Aug 16, 2005   Photographer
maybe there's like a black hole somewheres... hmm... that makes me think too...
Reply
:iconglimmerfish:
glimmerfish Featured By Owner Jul 16, 2005
i know i favorited this a long time ago, but you're still super cool.

be my god.

~glim
Reply
:iconphishy:
phishy Featured By Owner Jul 16, 2005
sure. just build a giant golden version of myself atop mont ararat and ill be your god.
Reply
:iconglimmerfish:
glimmerfish Featured By Owner Jul 16, 2005
i get the boys to start melting saqajawia dollars right now master.
Reply
:iconkusotare:
Kusotare Featured By Owner Feb 9, 2005
ive had way too many of this type of conversation in my time. been on both sides, and neither is fun. excellent toon! :+fav:
Reply
:iconbrokenyoucantfixit:
brokenyoucantfixit Featured By Owner Feb 7, 2005   Photographer
Well what I think is strange is that if we sudenly hit a wall or something, what would be after the wall? More wall? Well the wall exists so there must be more wall or something else behind it and if there's more wall well that exists and it's part of the universe so what's behind the more wall?
I could go on like this forever.
Reply
:iconphishy:
phishy Featured By Owner Feb 7, 2005
please dont.
Reply
:iconbrokenyoucantfixit:
brokenyoucantfixit Featured By Owner Feb 8, 2005   Photographer
I try not to.
Reply
:iconbrokenyoucantfixit:
brokenyoucantfixit Featured By Owner Feb 5, 2005   Photographer
This is so cool......But depressing :(
Reply
:iconanarchy-2000:
anarchy-2000 Featured By Owner Jan 19, 2005
:+fav:
Reply
:iconecnatsnoc:
ecnatsnoc Featured By Owner Jan 6, 2005   Writer
Haha, I love it! The expressions are priceless.

Snoc.
Reply
:iconxst0nexc0ldx:
xst0nexc0ldx Featured By Owner Dec 5, 2004
OMG!!!! lol, my boyfriend pointed out the exact same thing to me the otehr day. im like... wtf are you talking about? and then i started thinking about it... this is fucking perfect. i love it. great fucking job
Reply
:icondramaqueen527:
dramaqueen527 Featured By Owner Dec 2, 2004
The universe may be finite, but God is eternal.
Reply
:iconphishy:
phishy Featured By Owner Dec 2, 2004
please go away.
Reply
:iconfreecityrhymes:
freecityrhymes Featured By Owner Dec 2, 2004
start saving up now. put down some money for a nice corner of the universe out past pluto (seriously, this will be the prime location for outerspace dayspas). you'll make loads of money in 10 years when you sell it, and then you can basically buy your own solar system. and keep it empty, until you need that extra space.
Reply
:icondesiway123:
Desiway123 Featured By Owner Nov 29, 2004
I learned that the universe had an end from Mystery Science Theatre 3000. In the last Episode They reach the end of the universe.

Seriously though... I like this. The response is my favourite part, because there is always that person who doesn't get it.
Reply
:iconinmyhead:
inmyhead Featured By Owner Nov 27, 2004
So you suspect humankind will last long enough to colonize it all? We're so small, y'know ... irrelevent to the scale of thigns ... the universe ... infinite or not. Finity might be way more than enough ... ever in our existance. Then, it's a race .. between tech advancement & our ability to parasite ourselves to death ... and we'd be constantly trying to keep one step-ahead of ourselves. Was this guy talking about time as much as space? As in time relapsing itself once you hit that point? But wait a second ... what point?! There shouldn't be a point if everything were in relapse. If by reaching some sort of "end" we are back at the beginning, then it seems like a circle ... where each moment would be that 'back to the begining' point. Time wouldn't make sense in a linear kinda way then. Our senses are so twisted, though. I feel like plankton. Thanks. Amusing context that you put this sort of thing in, by the way. The "huh?" man is so indispensible!
Reply
:icontutifruti:
tutifruti Featured By Owner Nov 26, 2004
whoa...really depressing :p
Reply
:icontangerinewhite32:
tangerinewhite32 Featured By Owner Nov 24, 2004  Hobbyist Digital Artist
That is sweet. All that build and then, REJECTION with a simple "NO?" and priceless look. Beautiful.
Reply
:iconcturko:
CTurko Featured By Owner Nov 24, 2004
Ah ha. This holds somewhat true....they believe the universe is only finite because it is so fucking large, that it would end up curving in on itself.

So, in a sense. MIB was not kinda far off from what we probably live in.

Awsome work mate.
Reply
:icontymanrocks:
tymanrocks Featured By Owner Nov 23, 2004   Photographer
What does the end of the universe look like?
Reply
:iconsyke107:
syke107 Featured By Owner Nov 27, 2004
Find your nearest time machine and head off to Milliways, mate. :giggle:
Reply
:iconpunkrockdan:
punkrockDAN Featured By Owner Nov 23, 2004   Interface Designer
hahaha
the look on the righthand side guys face is priceless. that "no" really made this work.
really great my friend.
i was actually thinking about that in the shower ahwile ago. you know, if the universe goes on forever? how does that work. everything i can think of has to start somewhere and if it starts then it cant go on forever because it hasnt been going on forever. but even weirder is if it stops. then what the hell else is thier. i mean space is made of nothing, how can you have more nothing then nothing. major mind blow......:stupidme:
Reply
:iconguirnaldo:
guirnaldo Featured By Owner Nov 23, 2004   Photographer
:lmao:
lovely
you rock
excellenté
Reply
:iconpurplepotatoemonkey:
PurplePotatoeMonkey Featured By Owner Nov 23, 2004
hmmmmmmmmmm there are alot of comments here so i wont wast time posting a comment that has no poing like this one
Reply
:icongemini-tiger:
gemini-tiger Featured By Owner Nov 22, 2004  Professional Traditional Artist
fucking great...showed some friends they loved it
Reply
:icongemini-tiger:
gemini-tiger Featured By Owner Nov 22, 2004  Professional Traditional Artist
fucking great...showed some friends they loved it
Reply
:iconkchan:
kchan Featured By Owner Nov 22, 2004
I haven't been thinking about it. I'm still not thinking about it. Sucks to be you =/
Reply
:iconbelario:
belario Featured By Owner Nov 22, 2004  Hobbyist General Artist
i know how he feels...
Reply
:iconanyonebutyou:
anyonebutyou Featured By Owner Nov 22, 2004
damn .. i hate it when that happens
Reply
:iconcuarenta-y-ocho:
cuarenta-y-ocho Featured By Owner Nov 22, 2004
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconinimoulleb:
Inimoulleb Featured By Owner Nov 22, 2004
This is an example of true badassery.
Reply
:iconragetowersrage:
RageTowersRage Featured By Owner Nov 22, 2004
Times like these I wish the probability drive was around
Reply
:iconshizuko:
Shizuko Featured By Owner Nov 22, 2004
This is cool. :+fav:
Reply
:iconsaig:
saig Featured By Owner Nov 22, 2004
That certianly is something to think about :o
Reply
:iconirresitiblecruelty:
irresitiblecruelty Featured By Owner Nov 22, 2004
lmao this is awesome:+fav:
Reply
:iconnumber1loser:
number1loser Featured By Owner Nov 22, 2004  Hobbyist General Artist
did you know that if you stare in a telescope for a long enough time (im saying like 65 billion years here) youll eventually see the back of your head? actually..i don't even know. its just a theory. kinda like the pac man thing you know. space and time just go in a circle. my math teacher was telling me about it.
but anyways, nice words and/or picture.
Reply
:icontapueki2025:
tapueki2025 Featured By Owner Nov 22, 2004
OMFG! THATS SO HALARIOUS WELL GOTTA GO IM DOING THIS ON A SCHOOL COMPUTER.
Reply
:iconthecarlosmal:
thecarlosmal Featured By Owner Nov 22, 2004  Professional General Artist
Word. Fave.
Reply
:iconroom-101:
room-101 Featured By Owner Nov 22, 2004  Student Interface Designer
i like these kids. they rock my socks.
Reply
:iconoggyb:
oggyb Featured By Owner Nov 22, 2004
:nod: - every damn day!

Og.
Reply
:iconpurest-ray-serene:
purest-ray-serene Featured By Owner Nov 22, 2004
I think about that exact thing all the time.
Reply
:iconoverduegalaxy:
overduegalaxy Featured By Owner Nov 22, 2004
I just might have to write a story about this.
Reply
:iconbvb78:
bvb78 Featured By Owner Nov 22, 2004
I hate this fucking subject, made me laugh though
Reply
:iconexzentriker:
exzentriker Featured By Owner Nov 22, 2004
I can not imagine flying through space at Mach 5 in my little space-buggie, and hitting a wall.

I would devote my entire life to figuring out whats on the other side of that wall, and who built it.

Then I would egg their house.

=(
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 572 × 1100

Featured in Collections




Details

Submitted on
November 21, 2004
Image Size
164 KB
Resolution
572×1100
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,129 (1 today)
Favourites
115 (who?)
Comments
80
Downloads
1,170
×